Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Μαχαίρι απολεπισμού (;)


Ακόμα δεν έχτισαν όλα τα πλαίσια στις κυψέλες τα μελισσάκια μου, και εγώ σκέφτομαι τρύγους.
Κοιτούσα λοιπόν σήμερα ένα κολλητήρι που έχω στην δουλειά, και καθώς δεν έχω δει από κοντά πως δουλεύει το μαχαίρι απολεπισμού, αναρωτιόμουν αν γίνεται καμιά πατέντα με το κολλητήρι.
Πήρα το κολλητήρι, έβγαλα την μύτη, βρήκα ένα κομμάτι λεπτής λάμας και του άνοιξα δύο τρύπες. Στην μία βιδώνει η βίδα της μύτης. Το ίδιο και στην άλλη αφού άνοιξα και μία τρύπα στο σώμα του κολλητηριού.
Έκοψα την λάμα περίπου στο πλάτος του πλαισίου και αφού την βίδωσα πάνω στο κολλητήρι, το έβαλα στην πρίζα.
Το κολλητήρι είναι 80watt. Σε δέκα λεπτά όλη η λάμα είχε πάρει την θερμοκρασία από το σώμα του κολλητηριού.
Επειδή όμως δεν ξέρω την λειτουργία του κανονικού μαχαιριού απολεπισμού, λέω μήπως η θερμοκρασία του κολλητηριού είναι πολύ μεγάλη. Αυτό το θέμα όμως ρυθμίζεται.
Αν νομίζει κάποιος φίλος ότι θα κάνει δουλειά, και έχει τρύγο, του το στέλνω για δοκιμή, αλλιώς το πετάω. Εγώ για να το δοκιμάσω θα περάσει πάρα πολύς καιρός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου